9.2 (13 Ervaringen)
Gratis verzending.
Gratis retourneren.
Past door de brievenbus.
Veel korting.

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op de meeste vragen. Klik op de vraag om het bijbehorende antwoord te tonen. Mocht het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact op.

Verzending

Zijn er verzendkosten?
We versturen elke bestelling gratis.
Hoe lang duurt de verzending?
Bestellingen die op werkdag voor 16.00 uur binnenkomen worden dezelfde dag nog verzonden. De verzending en bezorging is in handen van de postbezorger van PostNL. Doorgaans vindt bezorging binnen 1-2 werkdagen plaats. PostNL bezorgt post op dinsdag tot en met zaterdag. Als de LongLife Box een cadeau is, neem dan geen risico en bestel bijtijds.
Hoe wordt de bestelling verstuurd?
We versturen LongLife Box in een brievenbuspakket dat in de brievenbus past. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Het gaat om een wit pakket zonder opvallende opdruk. Voor 1-2 LongLife Boxes is de maat 26 x 17 x 2,8 cm (l x b x h) en voor 3 LongLife Box is de maat 35 x 25 x 2,8 cm. Voor 6 stuks en 12 stuks zijn het respectievelijk 2 en 4 van deze pakketten. Mocht het pakket onverhoopt niet door de brievenbus passen, dan zal de bezorger aanbellen.
Kan ik het pakket volgen?
Elk pakket heeft een track & trace-code. Op de dag van de verzending versturen we een e-mail met daarin een track & trace-link van PostNL, waarmee het pakket kan worden gevolgd.
Versturen jullie ook naar andere landen?
Op dit moment versturen we alleen binnen Nederland.

Betaling

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan direct via iDeal, PayPal of creditcard en na ontvangst via Klarna achteraf (binnen 14 dagen). Bij een abonnement vindt de eerste betaling plaats via een van deze vier betaalmethoden plaats en de vervolgbetalingen via automatische incasso.
Zijn er betaalkosten?
We rekenen geen extra kosten voor het betalen.
Is het betalen veilig?
Het betalen is gegarandeerd veilig. De betalingen worden afgehandeld via de beveiligde website van de gerenommeerde betaalprovider Mollie, dat partner is van al meer dan 65.000 webshops.

Abonnement

Wat ontvang ik bij een abonnement?
Bij een abonnement ontvang je elke drie maanden automatisch een nieuwe zending met drie LongLife Boxes, samen goed voor drie maanden gebruik.
Wat bespaar ik bij een abonnement?
Drie LongLife Boxes zijn 15% goedkoper dan een losse LongLife Box. Bij een abonnement komt daar nog 10% extra korting bovenop, waardoor je in totaal 25% bespaart.
Hoe betaal ik voor een abonnement?
Bij het afsluiten van een abonnement betaal je de eerste zending van drie LongLife Boxes, met 25% korting, via iDeal, PayPal, creditcard of Klarna achteraf. Daarbij geef je gelijk een machtiging af voor automatische incasso van de volgende zendingen, die elke drie maanden plaats zal vinden
Wanneer vinden de automatische incasso’s plaats?
De automatische incasso’s voor de vervolgzendingen vinden 88 dagen (bijna 3 maanden) na de vorige verzending plaats. Zodra het bedrag is geïncasseerd, wat doorgaans binnen 1-2 dagen gebeurt, wordt het pakket verzonden.
Hoe beëindig ik een abonnement?
Het abonnement beëindigen kan altijd met onmiddellijke ingang via de website of telefonisch (0481-377000). Er geldt geen opzegtermijn.
Kan ik een abonnement uitstellen?
Komt een nieuwe levering te vroeg, bijvoorbeeld omdat je minder capsules hebt gebruikt, dan kun je via de website of telefonisch (0481-377000) de levering een aantal dagen of weken uitstellen.

Retourneren

Kan ik een bestelling retourneren?
Na ontvangst van het pakket mag je de bestelling binnen 30 dagen retourneren. Dit is gratis. Je hoeft geen reden op te geven. Het product moet wel onaangebroken en onbeschadigd zijn. Het retourneren kan alleen gebeuren door de oorspronkelijke koper van het product.
Hoe moet ik een bestelling retourneren?
Een retourzending moet per e-mail (info@longlifebox.nl) of telefoon (0481-377000) worden aangekondigd. Je kunt het pakket gratis via het postkantoor of de brievenbus terugsturen naar ons antwoordnummer: LongLife Box, Antwoordnummer 2054, 6800 WR Arnhem.
Wanneer wordt een geretourneerde bestelling terugbetaald?
Zodra de geretourneerde bestelling bij ons binnenkomt, geven wij Mollie opdracht tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Die terugbetaling vindt doorgaans binnen enkele dagen plaats.

Shoptegoed

Hoe verdien ik shoptegoed?
Je ontvangt € 5,- shoptegoed voor je volgende bestelling door hier een vriend of kennis uit te nodigen. Deze ontvangt een e-mail met een € 5,- shoptegoed. Zodra hij of zij heeft besteld, verschijnt er € 5,- shoptegoed in je account. Dit wordt automatisch verrekend bij je volgende bestelling.
Hoe lang is het shoptegoed geldig?
Het shoptegoed is onbeperkt geldig.
Hoeveel shoptegoed kan ik ontvangen?
Je kunt onbeperkt shoptegoed ontvangen. Per uitgenodigde vriend of kennis die bestelt, ontvang je € 5,- shoptegoed. Bestellen er 5 vrienden of kennissen, dan is je totale tegoed dus € 25,-. Als je shoptegoed groter is dan dan de waarde van je bestelling, dan ontvang je die geheel gratis en blijft er shoptegoed over voor een volgende bestelling.
Geldt het shoptegoed ook voor een abonnement?
Het shoptegoed wordt ook verrekend als je een abonnement hebt.

LongLife Box

Wat is de dagelijkse dosering?
De geadviseerde dosering is 2 capsules en 1 softgel per dag. Een LongLife Box is bij die dosering goed voor 30 dagen gebruik.
Mag iedereen LongLife Box gebruiken?
Vitamine K2, ginseng en ginkgo biloba kunnen de werking van bloedstollingremmende medicijnen beïnvloeden. Overleg in dit geval het gebruik met een arts. Niet gebruiken bij zwangerschap of borstvoeding. Niet geschikt voor kleine kinderen (de capsules zijn voor hen te groot).
Langer gezond leven.
Heb je vragen over LongLife Box?
Bel 0481-377000
Heb je vragen over LongLife Box?
Bel 0481-377000